Τετάρτη 7 Ιουλίου και...

 http://pf.pstatic.gr/Pathfinder/News/articles/80/7822380.jpg



ασφαλώς βγάζω το καπέλο μου στην Ολλανδία για την πρόκριση της στον τελικό της βουβουζέλας. Σχόλια, αναλύσεις, ρόμβους, προπονητικολογία, διαιτητικές παρατυπίες κλπ λυπάμαι αλλά εγώ δεν κάνω... διότι δεν γνωρίζω. Για τέτοιες λεπτομέριες δόξα τω Θεώ το διαδίκτυο είναι γεμάτο!!!
 Δέν πέρασαν και τα δυο πονταρίσματα μου υπέρ της Ουρουγουάης αλλά επιτρέψτε μου να μην το μετανιώνω. Και το λέω αυτό διότι, συνειδητά κυνήγησα το 6,50 στην νίκη της Ουρουγουάης αλλά και το 4,00 στο Draw no bet. Δεν έγινε το θαύμα για τους λόγους που όλοι σχεδόν είδαμε στην τηλεόραση και η χθεσινή μου απώλεια ήτανε 150 ευρώ και στα δυο ταμεία μου. Η αλήθεια είναι όμως πως ευτυχώς που έχω την "καβάτζα" μου τα...ΑΚΡΑΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, διότι μέχρι την ώρα που γράφω το κειμενάκι μου έχουν περάσει τα 2 πρώτα πονταρίσματα με 144 ευρώ κέρδος και περιμένω τα 2 υπόλοιπα ματς του Κυπέλλου Γιέλτσιν που διεξάγονται που αλλού... στην Ρωσία. Επενδυτικά λοιπόν παρά την απώλεια της Ουρουγουάης, υπάρχει περίπτωση να καταγράψω κέρδη στο τέλος λόγω του Βόλεϋ όταν θα τελειώσουν και τα άλλα 2 παιχνίδια.



Για την σημερινή ημέρα θα ποντάρω μόνο στον αγώνα κυπέλλου Νορβηγίας μεταξύ της Χόνεφος και της Οντ Γκρένλαντ!!!

http://diasimbet-a.blogspot.com