Τετάρτη 30 Ιουνίου με καινούγιο...

Ευρω-Σκαπάνες
κουστούμι που ελπίζω να σας αρέσει λόγω αυξημένης διάθεσης μας αλλά και επειδή το προηγούμενο πολυφοριέτε απο πολλούς πλέον!!!
 Δεκτή κάθε άποψη σας και κάθε σας ψήφου περί της χρωματικής παρουσίας του 1Χ2 tameio.
 Καλή σας ημέρα και με την Ισπανία να κερδίζει με 1-0 την γειτόνισα της Πορτογαλία και να κλείνει με την παρουσία της τα ζευγάρια των προημιτελικών!!! Πέρασε λοιπόν και το μοναδικό παιχνίδι στο οποίο ποντάρισα και πέρασαν ακόμη τα 3 από τα 4 πονταρίσματα μου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του χόκεϊ επί πάγου που διεξάγετε στην Σουηδία. Ρίχνετε και καμιά ματιά στα "Ακραία Στοιχηματικά Φαινόμενα" και τολμήστε... κρύβουν θησαυρό τα πονταρίσματα και σε άλλα αθλήματα. Σας το λέω εντελώς συμβουλευτικά...δεν προτείνω ούτε εταιρείες ούτε τίποτα άλλο. Απλά σας ενημερώνω πως υπάρχουν πληθώρα στοιχηματικών γεγονότων για να ποντάρουμε επάνω τους. Και ασφαλώς δεν έχω την απαίτηση να γνωρίζετε και από χόκεϊ επί πάγου...Είναι λογικό αυτό!!! Επειδή όμως εγώ έχω την "πορεία" μου στον στοιχηματικό χώρο και μπορώ να ασχολούμαι και με άλλα αθλήματα με όλη την άνεση του χρόνου μου, αφήστε το επάνω μου!!! Στο κάτω κάτω τα πάντα τα λέει το... ταμείο!!! Δείτε σε 20 μέρες ακριβώς τι κέρδος έδωσε το βόλεϋ, το τένις κλπ.

Για σήμερα το πρόγραμμα είναι πολύ φτωχό και μάλλον επικίνδυνο θα έλεγα. Σκανδιναβία και Αγιος ο Θεός. Όσο και να το έψαξα απο το πρωί δεν μπόρεσα να βρώ στοιχεία ικανά για να πατήσουμε επάνω τους. Στα "χαρτιά" φαβορί η 2η στην βαθμολογία Χόνκα στην Φινλανδία ταξιδεύει 120 χιλιόμετρα για να αντιμετωπίσει την Λάχτι στην έδρα της. Νομίζω πως είναι το μόνο παιχνίδι που μπορεί να προσφέρει μια υποτιθέμενη σιγουριά για κάποιο ποντάρισμα επάνω του. Με την Κουόπιο που παίζει σε συνθετικό χλοοτάπητα και πουλάει τρέλλα δεν ανακατεύομαι. Αλλά ούτε και με την Χάκα διότι η Ίντερ Τούρκου είναι ζημιάρα και αλλοπρόσαλη ομάδα. Αφήστε που και η Χάκα πιο καλά παίζει εκτός έδρας παρά εντός!!! Τώρα εαν σας πω, πως γνωρίζω την Τρε Φιόρι που παίζει με την Ρουντάρ δεν νομίζω πως θα με...πιστέψετε. Αφήνω αυτό το ταξίδι προς τον άγνωστο γαλαξία για αύριο που έχουμε το μεγάλο φιλέτο του Γιουρόπα Λίγκ... Θα βρείτε στις στήλες μου τα σημερινά πονταρίσμα και όπως θα προσέξατε συρρικνώθηκαν και οι στήλες για οικονομία χώρου αλλά και να μην ταλαιπωρείστε εσείς. Οι δυάδες θα συνεχίσουν να παίζουν  καθώς επίσης και τα πονταρίσματα στον ΟΠΑΠ στην στήλη των μονών επιλογών.

Ευχαριστώ για τα μηνύματα σας και χαίρομαι που σαςαρέσει μέχρι τώρα τουλάχιστον η νέα όψη της σελίδας!!!

Με εκτίμηση

 Diasim