Tσαγκαροδεύτερα 28 Ιουνίου και η αλήθεια είναι...

 
πως πάντα μου άρεσε αυτή η ημέρα. Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε γιατί ξεκίναγε μια καινούργια εβδομάδα, με μπόλικο δρόμο μπροστά μου για την διαδρομή μου...  Ήτανε μια καλή ευκαιρία για μια ανασύνταξη και μια νέα ξεκούραστη  επίθεση σε όλα τα "μέτωπα", από τα μαθήματα του σχολείου μέχρι τι είδους "λέρα" θα σκαρφιστώ. Αργότερα όταν από τα 24 μου χρόνια έγινα εργολάβος και αγιογραφούσα εκκλησίες σε όλη την χώρα μας, η Δευτέρα είχε ανακηρυχθεί από εμένα τουλάχιστον ως επίσημη και ξεχωριστή... ημέρα αργίας. Ήτανε η ημέρα που περνούσε με μπόλικη συζήτηση μέσα στον καπνό των τσιγάρων συνοδευόμενη από ζεστούς ελληνικούς καφέδες και αργότερα με οινοποσία μετά των μεζέδων κλπ κλπ. Τα χρόνια πέρασαν, πολλά αλλάξανε αλλά η Δευτέρα δεν έχασε ποτέ την αίγλη της, την αξία της και την μοναδικότητα της... μέχρι και αυτή την στιγμή που γράφω τα κείμενα. Σήμερα Δευτέρα 28 Ιουνίου το blog μου κλείνει τον πρώτο μήνα της λειτουργίας του. Κρίνω και ελπίζω να μην κάνω λάθος πως καλό θα ήτανε σήμερα να κάνουμε μια ένα "μικρό" ταμείο για να δούμε που ακριβώς βρισκόμαστε, ποια στήλη τα πηγαίνει πολύ καλά, ποια όχι. Πιστεύω πως θα είναι πολύ χρήσιμη αυτή η ανασκόπηση για να δούμε στην πορεία μας που θα "πατάμε" και που όχι!!!

Ξεκινάμε με τις στήλες έτσι όπως βρίσκονται στο μενού της σελίδας.

  • 1) WORL CUP - η στήλη φιλοξενεί το "πακέτο" που αγοράστηκε από την ομάδα των 5+1 φίλων της σελίδας με τις καθημερινές προτάσεις για το Μουντιάλ. Σύμφωνα με τις επιλογές και τα πονταρίσματα μου που κυμάνθηκαν με έναν μέσο όρο από 50 έως 100 ευρώ, μέχρι τώρα η στήλη παρουσιάζει κέρδη 728,5 ευρώ.
  • Στοιχήματα στην CANBET.com - η στήλη αυτή φιλοξενεί την προσωπική μου "κόντρα" με την εν λόγω εταιρεία την οποία παράλληλα...προβάλλω (διαφημίζω) στο blog μου. Ήδη με το χθεσινό ξεκίνημα μου πέρασαν με επιτυχία και τα 3 πονταρίσματα μου και το κέρδος μου έφτασε στα 127,8 ευρώ. Εάν σας ενδιαφέρει η στήλη χωρίς να είστε υποχρεωμένη να ποντάρετε στην εν λόγω εταιρεία, μπορείτε να την παρακολουθείτε στενά και καθημερινά.
  • Match of the day - η στήλη που έχει συζητηθεί πιο πολύ από κάθε άλλη. Μέχρι την λήξη των Ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων είχε μια εξαιρετική κερδοφορία λόγω της πληθώρας των επιλογών. Απο την λήξη των πρωταθλημάτων αυτών και οι υποχρεωτική της εμπλοκή σε "δεύτερα" πρωταθλήματα τις δημιούργησε ένα έλλειμα 707 ευρώ στις 2.000 ευρώ που ήταν το αρχικό κεφάλαιο εκκίνησης. Ασφαλώς το match of the day μετά τον Ιούλιο και με την έναρξη των Ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων, θα ανάκαμψη και πολύ γρήγορα θα μπει σε τροχιά κερδοφορίας.
  • Μονές επιλογές - Οι καθημερινές μονές επιλογές που ποντάρονται σε διάφορες εταιρείες. Από τις 28 Μαΐου που ξεκίνησε η στήλη τα πονταρίσματα έχουν αποφέρει κέρδος των 1.167,5 ευρώ και μπορείτε να τα παρακολουθείτε κάθε μέρα.
  • Δυάδες - Ξεκίνησαν στις 9 Ιουνίου και μέχρι και σήμερα έχουν φτάσει το κέρδος τους στα 216 ευρώ.
  • Ακραία Στοιχηματικά Φαινόμενα - η "απόλυτη" στήλη, το "καμάρι" μου. Ξεκίνησε η καταγραφή και η παρουσίαση των επιλογών και πονταρισμάτων μου στις 9 Ιουνίου και μέχρι σήμερα το κέρδος έχει φτάσει τα 1.570,3 ευρώ. Η στήλη αυτή φιλοξενεί τις επιλογές και τα πονταρίσματα μου σε αγώνες του Βόλεϋ, του τένις αλλά και ειδικά στοιχήματα στο ποδόσφαιρο κυρίως. Αξίζει ο κόπος να την παρακολουθήσετε και να... τολμήσετε!!! Το κέρδος της στήλης τα λέει όλα!!!
  • Πάμε στοίχημα με τον ΟΠΑΠ - η "καταραμένη" στήλη της σελίδας αλλά ίσως και κατάρα όλων των Ελλήνων παικτών του στοιχήματος. Θα γίνει μεγάλη προσπάθεια η στήλη να κρατηθεί ζωντανή με την ανάκαμψη της τις επόμενες στοιχηματικές ημέρες και εβδομάδες. Η οικονομική απώλεια μέχρι και σήμερα έχει φτάσει στα 600 ευρώ.
  • Τα στοιχεία όλα στην διάθεση σας για να τα διαβάσετε και να έχετε μια πεντακάθαρη εικόνα. Δική σας η επιλογή για το πια στήλη αξίζει ή έχει ενδιαφέρον για εσάς. Εγώ από την μεριά μου να σας ευχαριστήσω για την διάθεση σας έναντι εμού και της σελίδας μου, την οποία δείχνετε με κάθε τρόπο.  
  • Χθες δυστυχώς το Μεξικό δεν μπόρεσε να κρατηθεί στο αγωνιστικό ύψος της και έχασε από μια "τρελή και αδέσποτη" Αργεντινή με 3-1. Φυσικά το ποντάρισμα μας στο Μεξικό χάθηκε και εδώ θα απαντήσω και σε ένα e mail που έλαβα από τον φίλο και επισκέπτη  Σωτήρη. 
  • "Φίλε Σωτήρη, συμβαίνει αρκετά συχνά οι διαιτητικές αποφάσεις να ανατρέπουν σε βάρος μας το αποτέλεσμα ενός αγώνα με αποτέλεσμα να χάνουμε το ποντάρισμα μας. Μην ξεχνάμε όμως πόσες φορές λανθασμένες διαιτητικές αποφάσεις μας οδήγησαν στο ταμείο για είσπραξη"? Για την σημερινή μας στοιχηματική ημέρα θα αρχίσουν σιγά σιγά οι έρευνες των στοιχείων και θα τα ξαναπούμε αργότερα και πάλι!!!
  • Για τα σημερινά παιχνίδια του Μουντιάλ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τουλάχιστον εγώ περιμένω το σημερινό ματς της Βραζιλίας με την ομάδα την οποία συμπαθώ ιδιαιτέρως την Χιλή. Θεωρώ πως και οι δυο ομάδες χαρακτηρίζονται από την άριστη τεχνική τους και σε γενικές γραμμές αποδίδουν πολύ όμορφο θέαμα και καλό ποδόσφαιρο. Σαφώς και οι "σελεσάο" είναι το φαβορί της πρόκρισης, όμως πολλές φορές τέτοια δεδομένα δημιουργούν άγχος σε ολόκληρες ομάδες. Από την άλλη πλευρά οι Χιλιανοί μάλλον δεν έχουν να χάσουν και τίποτα... και σίγουρα θα παίξουν ανοικτό ποδόσφαιρο προκειμένου να δημιουργήσει την μεγάλη έκπληξη... τον αποκλεισμό της Βραζιλίας. Σήμερα μάλιστα κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε και στην βασική 11άδα της ομάδας τον Πάμπλο Κοντρέρας του ΠΑΟΚ, προκειμένου να ενισχυθεί η αμυντική γραμμή ακόμη περισσότερο. Αγώνας λοιπόν για τα προημιτελικά με 2 παίκτες που αγωνίζονται στο Ελληνικό Πρωτάθλημα. Κοντρέρας και Ζιλμπέρτο Σίλβα και ο καλύτερος στο τέλος ας προκριθεί!!! Στις 5 το απόγευμα θα δούμε και την Ευρωπαϊκή κρίσιμη αναμέτρηση των Ολλανδών με την Σλοβακία που παλικαρίσια έφτασε μέχρι εδώ. Σίγουρα το φαβορί  του αγώνα είναι οι "οράνιε"  αλλά και για την κατάκτηση του τίτλου. Οι Σλοβάκοι είναι ευχάριστη έκπληξη του Μουντιάλ που κατόρθωσε με νίκη 3-2 να αποκλείσει την Ιταλία. Και στα δυο σημερινά ματς θεωρώ πως θα ανοίξουν οι επιθετικές γραμμές τους και θα απολαύσουμε θέαμα με γκολ!!!
  • Ανέβηκαν τα σημερινά μου πονταρίσματα στην CANBET.com, το ματς της ημέρας και η  μονή επιλογή. Ανέβηκαν και τα σημερινά μου πονταρίσματα στα Ακραία Στοιχηματκά Φαινόμενα με αγώνες χόκεϊ. 
  • Καλή μας επιτυχία!!!
Diasim